Sunday 16 December 2007

Selamat Tinggal Malaysia

Hari ini merupakan hari terakhir pada tahun 2007 aku duduk di Malaysia.Bukannya nak pindah ke luar negara tapi nak pergi temankan suami belajar. Macam2 aku rasa. Gembira dlm 80%, dan sedih + takut hanya 20%. Yela baru je habis belajar then terus pegi luar negara. TAKUT!! Takut sebab naik kapal terbang sorg2.Kena berdiri di kaki sendiri (BERDIKARI). Dahla kena transit kat Amsterdam. Ketakutan itu dapat dikurangkan dengan ada nya family Kak Nani. Nasibla ade diorg takdela gelabah sangat.
Dalam kapal terbang lak lapar, penat semua bercampur. Lapar takpe lagi sebab ade bw roti 4bungkus. Makanan ade disediakan pun takut nak makan sbb naik kapal terbang omputih. Takut akan ketidakhalalannya. Bab makan mmg 'No problem'. Tapi bab penat tu mmg memedihkan. Lenguh pun boleh tahan. Tido jela. nak tido pun lama sangat. lagipun teringat kat suami.hehe.
Mula la bayangkan macam2. Kalau kat Malaysia mesti aku tengah tgk tv. Makan nasi ke, pisang goreng ke, karipap panas ke. Wah macam2 aku pk. Camnela aku nnt kat negara org.Menakutkan. Tapi apa nak buat dah sampai pun. Selamat tinggal Malaysia. Akan akan pulang menemuimu. Tunggulah Kepulanganku..

No comments: