Monday 23 February 2009

Bercuti di Everly

Hari ni terajin lak nak berblog. selalu malas je.Hari ni mungkin banyak cerita yg nak dikongsikan bersama dengan pembaca semua. Bermula petang Jumaat tu hingga Ahad kami pergi bercuti ke Klebang di Everly Resort Melaka. Memang cantik sangat tempat tu dan hotel pun memang menarik dan memuaskan hati sangat2. Sebenarnya percutiaan ni tak dirancang pun. Kebetulan abg ade kursus kat sana under FKM. Saya pun ikutla dan terpaksa membayar lebih untuk penginapan n makanan. Semua abg yg bayar.hehe.


Sebetul dan sebenar2nya saya ade kelas yg agak ketat pada hari Sabtu dan Ahad. Atas permintaan abg, saya perlu berulang alik dari klebang ke utem untuk 2 hari tersebut. Hanya petang dan malam sahaja kami berjumpa. Takpelah, untuk baby dalam perut ni..Pada petang sabtu tu, kami menyempatkan diri tuk berjalan2 di sekitar hotel.. Hotel ni betul2 mengadap laut..memang cantik dan menakjubkan. Subhanallah..



Adela sedikit gambar yg sempat dirakamkan. Petang tu juga hujan telah pun menurunkan dirinya dan kami hanya berjalan2 di taman hotel dan kolam mandi je..tak sampai ke laut pun..Lain kali nak bercuti lagi InsyaAllah..

4 comments:

Aladin said...

pipi je tembam skit. perut x nampak lg. nanti dah scan boh ler image baby ek

HudaHanif said...

insyaAllah..dah scan skali je baru ri tu awal2..tggula ye

hnyhar said...

waaa..nmpknye dua2 dah tembem! maklumlah seronok korang dah blk mesia. haii..xrendu cuaca sejuk kaat sini ke.skrg ni dah dkt nak msk spring, tp masih sejuuk lg.

HudaHanif said...

rindu tu mmg rindu tp ntahla..memang kitorg berdua sekarang ni kuat makan..maklumla setahun gak la tak jumpa mknn malaysia..mskn sendiri je..takpe nnt puan hanyhar leh balik n mkn byk2..