Monday 23 February 2009

Mohd Danial Iskandar


Siapa nama Mohd Danial Iskandar..ooo..Kitorang panggil iskandar..iskandar adalah anak saudara saya yg baru lahir..takdela baru sangat dah 4 bulan lebih dah..kalau nak tau iskandar adalah anak abg saya yg mana kami telah melangsungkan perkahwinan pada hari yg sama 07/07/07.


Tapi abg saya telah dikurniakan anak terlebih dahulu..Alhamdulillah..mungkin saya lambat sbb nak membezakan sape abg dan sape adik kot..


yg bestnya, saya dapat anak saudara 2 org dlm masa 2 hari..seorang sekarang berada di Durham UK (http://www.baytulkifli.blogspot.com/) namanya Izzah Maisarah dan seorang lagi di Malaysia. Di Durham anak kakak ipar dan yg di sini anak abg sendiri..Tahniah..kalau tak silap mereka lahir pada 17/10/08 dan 18/10/08.. Wah kalau sampai besday nanti kopakla..hehe..


Kat sini saya nak letak gambar Iskandar bersama papanya..gamba tu diambil ketika hari kahwin hani di umah suaminya..Untuk melihat gambar izzah tetamu semua bolehla tgk blog yg saya nyatakan di atas td..dua2 comel..

4 comments:

Hanif said...

www.baytulkifli.blogspot.com

HudaHanif said...

sorry tersilap..tertinggal blogspot je..dah betulkan dah..terima kasih Hanif's Family

hnyhar said...

aiyyok..silap lagi daaa..yg sebenornye

http://baytulkifli.blogspot.com

xde www eh..hik3.

HudaHanif said...

boleh jela letak www..tak nak letak pun takpe janji sampai ke alamat yg puan hanyhar tulis tu..sorry puan hanyhar